Učestala pitanja (FAQ)

I. O Proizvodu i Materijalu

Pitanje: Zašto odabrati poplun od devine vune umjesto standardne ovčje vune ili perja?

Odgovor: Devina vuna je izuzetno lagana, a ujedno pruža izvrsnu termoregulaciju. To znači da vas grije zimi, ali i aktivno hladi ljeti, jer vuna može apsorbirati i otpustiti vlagu do 30% svoje težine bez osjećaja vlažnosti. Zbog toga su naši popluni idealni za korištenje tijekom cijelu godinu (all-season).

Pitanje: Je li poplun od devine vune pogodan za osobe koje pate od alergija ili djecu?

Odgovor: Da, devina vuna je prirodno hipoalergena jer ne privlači prašinu niti grinje u mjeri u kojoj to čine drugi materijali. Njezina struktura i suho okruženje koje stvara čine je nepovoljnom za razvoj alergena.

Pitanje: Odakle potječe vuna i je li etički nabavljena?

Odgovor: Koristimo isključivo finu dlaku dvogrbe, mongolske deve (Bactrian camel). Vuna se ne šiša, već se sakuplja tijekom prirodnog proljetnog linjanja životinja. To osigurava humanu i etičku nabavu sirovine. Isto tako brinemo se o recikliranju pakirnog materijala te se trudimo koristiti samo toliko koliko je nužno da se proizvod zaštiti, a financijski sudjelujemo da se taj otpad ekološki zbrine.

II. Održavanje i Njega

Pitanje: Kako se održavaju popluni od devine vune? Mogu li ih prati u perilici?

Odgovor: Preporučujemo minimalno pranje, jer vuna ima svojstvo samočišćenja. Redovito prozračivanje na svježem zraku (ali ne na izravnom suncu) dovoljno je za neutraliziranje mirisa i obnavljanje vlakana. Ako je pranje neophodno, preporučujemo profesionalno kemijsko čišćenje ili nježno ručno pranje manjih dijelova popluna. Strojno pranje i sušenje nije preporučljivo.

Pitanje: Koliko često trebam provjetravati poplun i kako to raditi?

Odgovor: Preporučujemo provjetravanje popluna jednom mjesečno, ili češće ako je moguće. Ostavite ga da se prozrači na sjenovitom mjestu, idealno uz lagani povjetarac. Prozračivanje pomaže vlaknima da se "opuste" i vrate svoj volumen.

III. Dimenzije i Garancija

Pitanje: Što znači "gramatura" i kako odabrati pravu težinu?

Odgovor: Gramatura (g/m²) označava gustoću punjenja. Što je gramatura veća, poplun je topliji.

Niska gramatura (npr. 150-250 g/m²): tanki ljetni/lagani poplun.

Srednja gramatura (npr. 300-450 g/m²): All-season/Cjelogodišnji poplun.

Visoka gramatura (npr. 500+ g/m²): Zimski/Ekstra topli poplun.

Naši popluni imaju 1000 g/m² što znači da vas nikakva hladnoća ne može iznenaditi a vrlo je ugodan i za jesen/proljeće zbog svojih svojstava termoregulacije i "disanja". A po ljeti, budimo realno, treba malo ili ništa😀.

Pitanje: Poplun miriše na vunu (devu) kada ga izvadim iz pakiranja. Je li to normalno?

Odgovor: Da, to je potpuno normalno za prirodne materijale. Iako je vuna obrađena, blagi, prirodni miris večinom nestaje ili se smanjuje nakon nekoliko dana temeljitog provjetravanja na zraku. Uostalom lagani miris je samo potvrda da imate originalni proizvod od prirodnog materijala a ne neku sintetičku kopiju.

Pitanje: Je li moguće dobiti poplun po mjeri, npr. produženu king size dimenziju?

Odgovor: Standardno nudimo dimenzije 150x200cm, 200x230cm i 220x240cm, za koe vjerujemo da pokrivaju veliku većinu potreba Ako vam je potrebna posebna dimenzija, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila. Rado ćemo provjeriti mogućnosti izrade i rok isporuke za poplun po mjeri.

IV. Kvaliteta i Trajnost

Pitanje: Koliko dugo poplun od devine vune zadržava svoja svojstva?

Odgovor: Uz pravilno održavanje (redovito provjetravanje i minimalno pranje), poplun od devine vune može trajati 10 do 15 godina. Vlakna su iznimno elastična i izdržljiva, zadržavajući svoj volumen duže nego mnogi drugi prirodni materijali. Inside information - vlasnici Moje Device imaju svoj već 10 godina i dan danas je isti kao prvi dan😀.

Pitanje: Mogu li koristiti klasičnu posteljinu navlaku za ovaj poplun?

Odgovor: Da naravno, poplun se koristi unutar standardne posteljine navlake. Preporučujemo korištenje prozračne pamučne ili lanene navlake kako bi se u potpunosti iskoristile termoregulacijske prednosti devine vune.

V. Logistika i Dostava

 

Pitanje: Kolika je cijena dostave i u kojem roku mogu očekivati isporuku?

Odgovor: Imamo sjajne vijesti – dostava je BESPLATNA za svaku narudžbu popluna na području cijele Republike Hrvatske!

Narudžbe šaljemo kurirskom službom, a rok isporuke je obično 2-3 radna dana od potvrde narudžbe. Molimo Vas uzmite u obzir da kurirske službe subotom i nedjeljom ne preuzimaju narudžbe.

Pitanje: Šaljete li poplune i izvan Hrvatske (npr. u EU)?

Odgovor: Da, isporučujemo naše proizvode u još 13 zemalja EU (Austrija, Belgija, Češka, Njemačka, Mađarska, Nizozemska, Poljska, Slovačka, Slovenija, Bugarska, Danska, Italija i Rumunjska). Za detalje molimo Vas pogledajte ovdje

 

Pitanje: Hoće li moj poplun biti sabijen u transportu i kako ga vratiti u puni volumen?

Odgovor: Poplune ne pakiramo vakuumski jer to nije dobro za prirodne materijale, tako da sabijanja praktički i nema. Kada paket stigne, jednostavno ga izvadite iz ambalaže. Poplunu je potrebno nekoliko sati (idealno 24 sata) prozračivanja da bi povratio svoj puni volumen i elastičnost vlakana.

 

VI. Plaćanje i Sigurnost

 

Pitanje: Koje sve načine plaćanja prihvaćate?

Odgovor: Prihvaćamo sljedeće metode plaćanja:

Sve glavne kreditne i debitne kartice (Visa, MasterCard, Maestro).

Virmanom / Općom uplatnicom (Internet bankarstvom).

Google pay (Gpay), ApplePay, PayPal

Pitanje: Je li plaćanje karticama na vašem web shopu sigurno?

Odgovor: Sva plaćanja kreditnim karticama izvršena putem naše web stranice obrađuju se putem Shopify Paymentsa ili drugih uglednih platnih sustava trećih strana, a svi su u potpunosti usklađeni sa Standardom sigurnosti podataka industrije platnih kartica (PCI DSS). Ovaj globalno priznati standard osmišljen je za održavanje sigurnog okruženja za rukovanje podacima korisnika kartica. Naša trgovina smještena je na Shopifyju, koji pruža siguran, SSL-kriptiran proces naplate. SSL (Secure Socket Layer) enkripcija osigurava da svi podaci koji se prenose između vašeg preglednika i naše web stranice ostanu privatni i sigurni. Kada prilikom naplate unesete podatke o svojoj kreditnoj kartici, ti se podaci šifriraju i šalju izravno procesoru plaćanja - nikada ne pohranjujemo niti imamo pristup vašim punim podacima kartice.

Pitanje: Mogu li platiti na rate?

Odgovor: Možete ukoliko to dozovoljava Vaša kartica i banka tj. kreditna institucija koja ju izdaje, to morate provjeriti sa njima.

 

VII. Posebne pogodnosti i Registracija

 

Pitanje: Što dobivam uz narudžbu popluna?

Odgovor: Uz svaku narudžbu našeg popluna od devine vune, kao BESPLATAN POKLON dobivate našu posebnu "Moja Devica" torbu za čuvanje i skladištenje popluna. Ova torba štiti poplun kada ga ne koristite ljeti. Katkada imamo i posebne promotivne akcije, katkada i sa poklonima, pa se svakako pretplatite na naš newsletter i pratite nas na društvenim mrežama da budete u toku,

Pitanje: Imate li popuste za prvu kupovinu?

Odgovor: Da! Svim novim kupcima nudimo 15% popusta na prvu kupovinu. Popust se automatski obračunava u košarici nakon unosa kupona. Kupon ćete automatski dobiti na mail ili će Vam se prikazati na ekranu prilkom registracije na newsletter Vašom E.mail adresom.

Pitanje: Zašto bih se trebao/la registrirati ako nudite "Gost" kupnju?

Odgovor: Registracija vam omogućuje:

Bržu naplatu kod budućih kupnji (ne morate ponovno unositi podatke).

Praćenje statusa vaše narudžbe u stvarnom vremenu.

Pregled povijesti svih vaših kupnji.

 

VIII. Garancija kvalitete

 

Pitanje: Mijenja li poplun miris s vremenom ili nakon pranja?

Odgovor: Ne. Popluni od devine vune prirodno odbijaju mirise i ne zadržavaju miris tijela ili znoja. Ako se poplun provjetrava, održat će svoju neutralnost. Pravilno pranje (preporučeno kemijsko kod profesionalnog servisa) neće promijeniti neutralni miris i svojstva vune.

 

IX Izdavanje R1 računa

 

Pitanje: Izdajete li R1 račun.

Odgovor - Da, možemo Vam izdati R1 račun. Kada Vam je potreban R1 molimo Vas da ime firme, adresu i sve ostale podatke upišete u za to pripadajuća polja, a OIB upišite pod polje "OIB kompanije (za R1)".

Alternativno, ako Vam je to lakše, možete nas kontaktirati mailom, napisati nam željenu narudžbu, sve podatke firme uključujući i OIB, a mi ćemo za Vas kreirati narudžbu i poslati Vam link za plaćanje. Hvala Vam na razumijevanju.